EN

Všeobecné obchodné podmienky

1. Úvodné ustanovenia

Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj ako "VOP") sa riadia všetky maloobchodné vzťahy, t. j. vzťahy uzatvorené medzi spoločnosťou Albatros Media Slovakia s.r.o. so sídlom Mickiewiczova 9, 811 07 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, IČO: 46 106 596, DIČ: 2023240274, IČ DPH: SK2023240274, zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 71824/B (ďalej aj ako "predávajúci", alebo „obchodník“), ktorá je prevádzkovateľom internetového obchodu http://albatrosmedia.sk/ a jej zákazníkmi - kupujúcimi, ktorými sú spotrebitelia (ďalej aj ako "kupujúci" alebo "spotrebiteľ").

Všetky obchodné zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia platných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa).

Kontaktné údaje predávajúceho:

e-mail: eshop@albatrosmedia.sk

telefónne číslo: +421 940 648 633

Príslušným orgánom kontroly poskytovania služieb/predaja tovaru je Slovenská obchodná inšpekcia. Pre Bratislavský kraj je orgánom dozoru Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava (ďalej len „SOI“).

 

1.2. Vymedzenie pojmov

Spotrebiteľská kúpna zmluva - kúpna zmluva uzavretá medzi obchodníkom ako predávajúcim a spotrebiteľom ako kupujúcim, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií spotrebiteľa ako kupujúceho.

Spotrebiteľom - kupujúcim je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

Obchodníkom – predávajúcim je naša spoločnosť, teda právnická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v našom mene alebo na náš účet.

Uzatvorenie kúpnej zmluvy - objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia nášho záväzného súhlasu s obsahom návrhu-objednávky (potvrdenia objednávky). Od tohto momentu medzi nami vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú jej neoddeliteľnou súčasťou.

Zmluva uzavretá na diaľku je zmluva medzi obchodníkom – predávajúcim a spotrebiteľom ako kupujúcim dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.

Všeobecné obchodné podmienky (VOP) - dohoda medzi našou spoločnosťou ako predávajúcim a spotrebiteľom ako kupujúcim, ktorá je obsiahnutá v tomto dokumente. Zaslaním objednávky vyjadruje kupujúci svoj súhlas s VOP platnými a účinnými v momente odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. S týmito VOP má kupujúci možnosť sa oboznámiť ešte pred vlastným uskutočnením svojej objednávky, teda je na ne dostatočne vopred upozornený a súhlasí v plnom rozsahu s ich obsahom, čo potvrdzuje odoslaním objednávky.

 

2. KÚPNA ZMLUVA

2.1 Vybavenie objednávky a dodacia lehota

Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a našich prevádzkových možností kupujúcemu dodaný v čo najkratšej dobe prostredníctvom pošty alebo inej doručovateľskej spoločnosti. Tovar bude doručený do 7 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky (pri dodaní tovaru na dobierku) alebo od pripísania platby na náš účet, v prípade voľby bezhotovostnej platby za tovar.

Ak niektorý tovar uvedený v objednávke nebude možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, bude kupujúci o nemožnosti dodania tovaru (prípadne jeho časti) informovaný v čo možno najkratšom čase a zároveň mu bude oznámený predpokladaný termín dodania tovaru. Ak sa tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, má kupujúci právo od zmluvy písomne odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní odo dňa odstúpenia na ním určený bankový účet.

Objednaný tovar je kupujúci povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase a to buď osobne alebo inou ním poverenou osobou a zabezpečiť tak prevzatie tovaru. Skutočnosť, že kupujúci tovar prevzal, písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Spolu s tovarom obdrží kupujúci účtovný doklad (faktúru).

Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak kupujúci tovar neprevezme v dohodnutom čase a mieste, alebo ak bezdôvodne odmietne tovar prevziať. Upozorňujeme, že v prípade, ak kupujúci objednaný tovar neprevezme a tovar sa nám vráti späť, máme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Rovnako sme oprávnení požadovať od kupujúceho náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.

Nezodpovedáme za oneskorenie dodávky tovaru, ktoré zavinil prepravca (Slovenská pošta, kuriér) alebo kupujúcim nesprávne zadaná adresa, na ktorú má byť tovar doručený.

Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty tovaru prechádza na kupujúceho okamihom dodania zásielky.

Pri prevzatí zásielky je kupujúci povinný ju skontrolovať, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je oprávnený zásielku neprevziať.

 

2.2 Zrušenie objednávky

Ak sa kupujúci rozhodne z akéhokoľvek dôvodu objednávku zrušiť ešte pred jej vybavením, bez zbytočného odkladu nás o tejto skutočnosti informuje. Túto informáciu s uvedeným  svojho mena, priezviska, čísla objednávky odošle kupujúci na našu e-mailovú adresu: eshop@albatrosmedia.sk. V prípade, ak kupujúci objednávku už zaplatil, kúpna cena mu  bude vrátená do 14 dní na účet, z ktorého bola platba vykonaná.

 

2.3 Doprava a náklady na doručenie

Náklady na doručenie zahrňujú: poštovné, dobierku a balné. Určujú sa podľa konečnej výšky objednávky a po odčítaní všetkých zliav.

Ceny poštovného pri objednávkach do 35 €:

 

Online platba

Bankový prevod

Dobierka

Slovenská pošta - kuriér

2,99€

2,99€

3,99€

Slovenská pošta - balík na poštu 

2,19€

2,19€

3,19€

Slovenská pošta - Balíkobox

2,19€

2,19€

3,19€

Packeta - kuriér

2,99€

2,99€

3,99€

Packeta - výdajné miesto / Z-box

2,19€

2,19€

3,19€

DPD Home

3,49€

3,49€

4,49€

 Pri objednávkach nad 35 € je doručenie bezplatné. 

 

2.4 Spôsob platby

Online platba (platobnou bránou cez internet) - po dokončení objednávky bude kupujúci presmerovaný na platobný server tretej strany, kde vyplní potrebné platobné údaje. Po overení ich platnosti bude objednávka potvrdená a suma zodpovedajúca výške kúpnej ceny bude z jeho účtu odpočítaná.

Bankový prevod (zálohová faktúra) - konečnú sumu objednávky uhradí kupujúci pred jej vybavením na bankový účet našej spoločnosti ako predávajúceho. Pre vybavenie objednávky je potrebné uhradiť platbu pod variabilným symbolom, ktorým je číslo objednávky. Číslo objednávky získa kupujúci pri jej finalizovaní. V prípade platby za tovar formou bankového prevodu sa považuje kúpna cena uhradená dňom pripísania príslušnej čiastky na náš účet.

Dobierka – zásielka je doručovaná poštou na kupujúcim určenú adresu a kúpnu cenu uhradí až pri jej prevzatí.

 

2.5 Ceny a platnosť ponuky

Všetky ceny tovaru uvedené na našom internetovom obchode sú uvedené s DPH a sú konečné. Výsledná suma objednávky však môže byť navýšená o náklady na doručenie (bod 2.3 VOP) v závislosti od kupujúcim zvoleného spôsobu doručenia tovaru. Súčasťou dodávky je riadny daňový doklad - faktúra. Všetky ceny vrátane akčných platia do odvolania alebo vypredania zásob. Pokiaľ je tovar objednaný, platí cena tovaru, uvedená v čase vypracovania objednávky bez ohľadu na zmeny.

 

2.6 Zľavy, zľavové kupóny, darčekové poukážky

Zľavy, zľavové kupóny

Pokiaľ v rámci našich špeciálnych akcií (rozposielanie, inzercia v časopisoch, e-mail, a pod.) kupujúci dostal zľavový kupón s číselným kódom alebo heslo zľavovej akcie, je takýto kupón možné uplatniť v priebehu objednávkového procesu (v 1. kroku Nákupný košík). V jednej objednávke je možné uplatniť len jeden zľavový kupón alebo heslo zľavovej akcie. Zľavy nie je možné kombinovať s inými zľavami a akciami.

 

Darčeková poukážka

Priamo na našej webovej stránke www.albatrosmedia.sk si môže kupujúci jedným zo spôsobov uvedených v bode 2.6 týchto VOP kúpiť službu - darčekové poukážky, ktoré môžete použiť na úhradu objednávok v našom e-shope. Ak neuhradí cenu služby v uvedenej alebo inak oznámenej lehote príslušná rezervácia sa automaticky ruší a právo zo služby nevzniká.

Po zaplatení ceny služby bude kupujúcemu vystavená darčeková poukážka. Darčekovou poukážkou možno platiť za tovar ako aj za náklady za doručenie tovaru objednaného výhradne v našom e-shope.

Darčekové poukážky je možné zakúpiť v týchto hodnotách:

15,00 €

30,00 €

50,00 €

100,00 €

Ak nie je uvedené inak, množstvo darčekových poukážok na jeden nákup nie je obmedzené.

Každá darčeková poukážka má vlastný kód („kód kupónu“) a obmedzenú dobu trvania platnosti. Darčekovú poukážku môže kupujúci použiť na svoj nákup šesť (6) mesiacov odo dňa jej vystavenia. Darčeková poukážka platí len počas doby na nej uvedenej. Platnosť darčekovej poukážky nie je možné predĺžiť ani ju vymeniť za inú darčekovú poukážku s dlhšou dobou trvania platnosti. V prípade ak kupujúci darčekovú poukážku stratí, zničí alebo mu bude odcudzená, náhradná darčeková poukážka nebude poskytnutá. Darčekovú poukážku nie je možné vrátiť ani ju vymeniť za peniaze.

Darčeková poukážka môže byť použitá len na jednu objednávku v našom e-shope. Pri vytváraní objednávky je potrebné zadať kód poukážky do kolónky „Zľavový kód/ Darčeková poukážka“. V prípade, že hodnota objednávky bude vyššia než je hodnota darčekovej poukážky, môže byť rozdiel doplatený niektorým z ponúkaných spôsobov platby. Ak bude darčeková poukážku použitá na úhradu objednávky v nižšej sume, než je hodnota darčekovej poukážky, zvyšok hodnoty automaticky prepadáva (peniaze nevraciame).

Na jeden nákup je možné použiť jednu alebo viac darčekových poukážok.

V prípade vrátenia tovaru, ktorý bol uhradený darčekovou poukážkou, bude cena za tento tovar vrátená vo forme darčekovej poukážky vo výške prislúchajúcej cene vrátenému tovaru.

 

2.7 Odstúpenie od zmluvy

Od uzavretej zmluvy má kupujúci možnosť písomne odstúpiť, a to aj bez udania dôvodu.

Odstúpiť od zmluvy môže do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý ak kupujúci alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo ak nastane niektorý z prípadov uvedených v § 20 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Od zmluvy má kupujúci právo odstúpiť aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak odstúpenie od zmluvy nám bolo odoslané najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie, uvedenej v predchádzajúcom odseku.

V prípade ak sa kupujúci rozhodne uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, oznámi nám toto svoje rozhodnutie písomne na adresu:

Albatros Media Slovakia s.r.o. so sídlom Mickiewiczova 9, 811 07 Bratislava - Staré Mesto, alebo e-mail: eshop@albatrosmedia.sk.

Na tento účel môže kupujúci použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájde v prílohe týchto VOP. Po prijatí oznámenia o odstúpení od zmluvy kupujúcemu obratom zašleme potvrdenie o doručení oznámenia. Dňom doručenia odstúpenia sa považuje odstúpenie od zmluvy za účinné.

Kupujúci je povinný tovar vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy sme prijali jeho oznámenie o odstúpení od zmluvy. Tovar musí byť vrátený úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, v stave a hodnote, v akom ho kupujúci prevzal. Vrátením tovaru sa rozumie skutočnosť, že tovar bude zaslaný na adresu našej spoločnosti. V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, sme oprávnení vrátenú kúpnu cenu znížiť o tomu odpovedajúcu čiastku. Pri zaslaní tovaru späť preto odporúčame tovar zabaliť tak, aby bol v priebehu prepravy dostatočne chránený pred znehodnotením.

V prípade včasného a oprávneného odstúpenia od zmluvy budú kupujúcemu v lehote 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia a preukázateľného vrátenia tovaru vrátené všetky platby, ktoré sme od neho na základe zmluvy alebo v jej súvislosti prijali, a to vrátane nákladov za dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame, nie sme povinní uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia nami ponúkaný.

V súlade s § 19 ods. 1 písm. i), j) a m) Zákona o ochrane spotrebiteľa nie je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy predmetom ktorej je:

- dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,

- dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,

- dodanie digitálneho obsahu, ktorý je dodávaný inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a kupujúci-spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník-predávajúci poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) Zákona o ochrane spotrebiteľa, ak je podľa zmluvy kupujúci-spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy bude tovar vrátený kupujúcemu na jeho náklady.

 

3. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

Na všetok nový tovar predávaný v našom e-shope je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, v prípade použitého tovaru a tovaru z bazáru 12 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom kedy si kupujúci tovar prevezme, ak nie je ustanovené inak.

Reklamácie (vytknutia vád tovaru) vybavujeme v súlade s všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä Zákonom o ochrane spotrebiteľa, Občianskym zákonníkom a inými platnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Informácie o postupoch pri uplatňovaní a vybavovaní reklamácii kupujúcich sú uvedené v Reklamačnom poriadku. Odoslaním objednávky tovaru našej spoločnosti ako predávajúcemu kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s Reklamačným poriadkom a záručnými podmienkami.

 

4. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Ak nie je kupujúci spokojný so spôsobom, akým bola jeho reklamácia vybavená, alebo ak sa domnieva, že boli porušené jeho práva, má možnosť obrátiť sa na nás so žiadosťou o nápravu podľa § 11 zák. č. 391/2015 Z. z. (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“). Ak na jeho žiadosť o nápravu odpovieme zamietavo alebo ak na ňu neodpovieme do 30 dní odo dňa, kedy nám túto žiadosť odoslal, má právo sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv obrátiť na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

Počas alternatívneho riešenia sporov kupujúci-spotrebiteľ spolupracuje so subjektom alternatívneho riešenia sporov v záujme rýchleho vyriešenia sporu. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu je možné podať spôsobom určeným v § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov. Orgánom alternatívneho riešenia sporov je „Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava“, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba, zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Výber subjektu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa kupujúci obráti si môže zvoliť sám. V prípade cezhraničného sporu má kupujúci právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie takéhoto sporu.

Podľa článku 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21.05.2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES, je kupujúci oprávnený svoje práva a nároky, vyplývajúce zo zmluvného vzťahu (kúpnej zmluvy alebo zmluvy o službách online), uplatňovať v rámci alternatívneho online riešenia sporov. Riešenie sporov online (ďalej len „RSO“) zabezpečuje platforma prevádzkovaná Európskou Komisiou. Túto platformu ste oprávnení využiť v jazyku, ktorý si zvolí.

Platforma RSO je prístupná online na nižšie uvedenom webovom sídle: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

V prípade potreby nás môže kupujúci kontaktovať na e-mailovej adrese: eshop@albatrosmedia.sk.

 

 5. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky spracúvania osobných údajov a bližšie informácie o ochrane osobných údajov a súkromia, sú uvedené na našej webovej stránke v časti Ochrana súkromia.

Naša spoločnosť ako predávajúci je oprávnená posielať osobné údaje zákazníkov v rozsahu údajov o zakúpenom tovare a e-mailových adries, použitých v rámci nákupov na stránkach e-shopu prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk za účelom generovania a zasielania dotazníkov spokojnosti s nákupom v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk je voči nášmu e-shopu v postavení spracovateľa osobných údajov v zmysle § 34 zák. č. 18/2018 Z z. o ochrane osobných údajov. Zasielanie údajov v rozsahu e-mailových adries  a údajov o zakúpenom tovare sa týka všetkých zákazníkov, ktorí neodmietli takéto používanie ich kontaktných údajov pre zasielanie obchodných oznámení v zmysle § 116 ods. 15 zák. č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách a je robené po každom nákupe na internetovom obchode. Zákazník má možnosť jednoducho a bezplatne kedykoľvek odmietnuť takéto používanie kontaktných údajov už v čase ich získavania a pri každej doručenej správe, ak také použitie už predtým neodmietol. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk je oprávnený poskytnutú e-mailovú adresu a údaje o zakúpenom tovare použiť výhradne za účelom vygenerovania a zaslania dotazníku spokojnosti, v zmysle Podmienok programu Overené zákazníkmi, dostupných na adrese https://www.heurekashopping.sk/resources/attachments/p0/61/obchodne-podmienky-overene-zakaznikmi-heurekask-2016.pdf. Prevádzkovateľ portálu Heureka.sk poskytnuté e-mailové adresy a údaje o zakúpenom tovare uchováva po dobu, po ktorú je naša spoločnosť zaradená do programu Overené zákazníkmi, alebo po dobu, kedy zákazník vyjadrí svoj nesúhlas so zaslaním obchodných oznámení voči nášmu e-shopu alebo priamo voči prevádzkovateľovi portálu Heureka.sk k čomu je mu poskytnutá možnosť v každom jednotlivom dotazníku.“

 

 6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich uverejnenia.

Vyhradzujeme si právo na zmenu týchto VOP, pokiaľ tieto zmeny budú vyžiadané zmenou skutkového stavu, právnych predpisov, technickými možnosťami alebo inými okolnosťami, ktoré vyplynú z našich potrieb. V prípade, že dôjde k zmene VOP, o aktuálnom znení VOP budete informovaní spolu s odkazom na úplné znenie VOP. Ste oprávnení sa kedykoľvek oboznámiť s aktuálnym znením týchto VOP na našom webovom sídle.

 

Bratislava 25. 06. 2024

NAPÍŠTE NÁM